sunnuntaina, heinäkuuta 20, 2008

Heya!

(kuva: Christian Dior, Fall 2008)

Mietin vaikka kuinka kauan että miten avaisin blogini. Millainen olisi ensimmäinen postaukseni, mitä aihetta se käsittelisi, kuinka pitkä se olisi, sisältäisikö se mahdollisesti - mielestäni, ah, niin ihania - runway-kuvia muun muassa Suvi Koposesta, vai olisiko se mahdollisesti jotain aivan muuta?

Vaikka minulla onkin suorastaan palava halu kirjoittaa teille syysmuodin ABC, tai jotain sen kaltaista, niin päädynpä nyt kuitenkin vain kertomaan hiukan aluksi itsestäni, tyylistäni (tai tyylittömyydestäni) ja kaikesta muusta sellaisesta, joka auttaa teitä pääsemään edes vähän enemmän syvälle tähän ihmeellistäkin ihmeellisemmän blogini maailmaan.
Tyylini on useimmiten hillitty, eikä niin kauhean värikäs. Suosin mustaa, valkoista ja harmaata. Tosin nyt, ystävieni kannustuksella ja myöskin omasta tahdosta olen alkanut "löytää" värejä enemmänkin kuin vain nuo kolme. Onneksi. Värien löytämisen lisäksi olen löytänyt myös mekot ja hameet, joita olen joskus kammoksunut, ja nyt suorastaan rakastan. Ostoslistaltani löytyykin 50-lukua mukaileva mekko, jollaista en valitettavasti ole vielä löytänyt.
Minulla ei oikestaan ole mitään tiettyä tyyliä, jota seuraisin orjallisesti. Joskus yläasteella on tullut näitä eri "kasteja" tullut läpi käytyä, luokittautumalla johonkin "yhteisöön". Nyt se tuntuu minusta tyhmältä ja jokseenkin turhalta. Kaipa se oli sitä yhteenkuuluvuudentunteen etsiskelyä..? Mutta siis: pukeudun niinkuin haluan, ja niinkuin hyvältä tuntuu. Useimmiten se lähtee fiiliksestä. Joskus olen poikamaisempi lököhousuineni ja joskus tyttömäinen röyhelöpaitojeni kanssa.
Kiitoksia kaikille, jotka jaksoivat lueskella tämmöisen hömpän pähkäilyjä. Lisää on luvassa!
Terveisin allekirjoittanut,
entinen gootti-hevari-pissis-japaniernu-tavis-minä.

Ei kommentteja: