keskiviikkona, heinäkuuta 30, 2008

Lomailua

Paita - kirppis
Farkkushortsit tehty itse vanhoista farkuista.
Siinäpä teille pienoinen kuvasarja meikäläisen tämän päivän lomavaatteista. Ei kauhean huoliteltua ehkäpä. Minulla ei siis todellakaan ole ollut viimepäivinä jaksamista panostaa pukeutumiseeni, varsinkaan kun useat päivät ovat kotona oleillessa vierähränyt. Tosin eilenkin kävin sen jo aiemmin puhutun Herra Ihanuuden luona (oikeastaan olin siellä yötä), mutta sekin päivä vierähti perus farkku-ja-teeppari -linjalla. Huomenna ehkä jaksaisin vaihtaa nuo monesti minua palvelleet junttimaiset farkkushortsit johonkin hienompaan, kun lähdemme luultavasti koko perheen voimin Raisioon Myllyyn ja Ikeaan.
Puheskeltiin tänään erään hyvän ystäväni kanssa kesäheiloista. Minulla kun ei kyseisiä ole oikeastaan ollu ollenkaan, mutta ystäväni sanoi kierrättävänsä nyt jo varmaan kolmatta kesäihastusta. Hmp. Minuun ei vain ilmeisesti ole tämä Rakkauden kesä '08 kovinkaan paljoa iskenyt, paitsi nyt loppukesästä (kyllä, nyt ON loppukesä ainakin minusta), mutta Rakkauden syksy '08 näyttää kovasti olevan jo tuloillaan. Onneksi.
Mielestäni on aina ollut typerää ihastua kesällä. So boring! Kaikkihan niin tekee? Syksyllä on paljon mukavampaa ihastua, sillä se on harvinaisempaa. Kun muut itkevät kesäheilojensa perään, Sinä leijut pilvissä oman suhteesi kanssa. Miettikää nyt miten ihanaa olisi kulkea käsikädessä sateisilla kaduilla sateenvarjon alla, juosta läheiseen kuppilaan sadetta pakoon, mennä jommankumman luokse, riisua märät vaatteet ja piiloutua lämpimän peiton alle, kahdestaan, kädessä muki kuumaa kaakaota..
Tunnustaudun pieneksi romantikoksi.
Hyvää syysheilan etsintää kaikille, mä olen jo omani löytänyt ja aion varmasti leijua pilvissä KOKO syksyn!

5 kommenttia:

Piija kirjoitti...

Hoh, mahtava asenne kesäheiloihin :DD Onneks mulla on vakituinen ni ei tarvi miettiä tuollaisia :) Hömm.. mä en saa ikinä onnistuun farkuista tehtyjä shortseja :/

Karo kirjoitti...

oijoi, ihanan värinen tuo paita<3

david santos kirjoitti...

Really beautiful!!!
Have a nice Day.

modegerecht kirjoitti...

ihana ruutupaita!! :)

Anonyymi kirjoitti...

This article writes of too like, the author was to have too much just.Thank author sharing.At this is once!
UGG boots
sheepskin boots